PERMOHONAN AKAUN GOOGLE ADSENSE DILULUSKAN

Akhirnyaa !!Setelah permohonan pertama dan kedua Google Adsense di tolak tapi aku tetap bersyukur sebab permohonan buat kali ketiga di terima..Pheww !!Bukan senang nak dapat kelulusan..Bnayak cabaran.Permohonan pertama awal-awal pihak Google dah email bahawa permohonan aku tidak di terima.Premohonan kedua pulak lega rasanya bila saringan pertama menjadi.Tapi tak lama daripada tu dapat email lagi yang mengatakan permohonan aku tidak diterima..Aku dah mula putus asa..
PERMOHONAN AKAUN GOOGLE ADSENSE DILULUSKAN
Tapi aku cuba la hantar untuk permohonan ketiga kali.Lama jugak aku tunggu email pengasahan..Hari-hari check email tapi semuanya sia-sia.Tak dak sampai pun..Sakit hati woo.Macam putus cinta je rasanya..Ahahaha..Bohong Je.Tadi aku cuba la check email dan senang hati rasanaya  bila dapat email yang mengatakan permohonan aku di terima.Sampaikan kakak aku tanya "Kau pehal..Dapat derma 2.6 bilion ke?"..Oke fina.Ahaha..Seronok tak terkata..

7 comments

  1. haha tahniahh..untung la mimi baru 3 kali mohon..zahir byk lagi hehe

    ReplyDelete
  2. thniah..singgah klik2 google adsense sini mimi :)

    ReplyDelete
  3. wow bestnye.

    btw fae follow sini #888

    ReplyDelete
  4. wah. tahniah mimi. tapi sebenarnya, apa erk iklan ni? PG konpius sikit. hehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah akhirnya dapat juga jana pendapatan melalui google adsense...MYiDEAKiNi ada share pengalaman dalam ber adsense...hehehe

    Adsense VS Nuffnang

    ReplyDelete