TAHNIAH BUAT ADIK TERSAYANG !

Hai Dreamers..

TAHNIAH BUAT ADIK TERSAYANG !Bangga sekejap bila si adik bongsu dapat gelaran olaragawati untuk sekolah SMK ENTILIBON tahun 2015.Adik aku ni agak lasak orangnya dan semua acara sukan kat sekolah dia sapu tapi sayangnya hanya berjaya dapat 4 emas dan 1 perak.Zaman sekolah aku dulu 1 acara pun tak terjoin dan join sekalipun hampeh!Tak ada nombor langsung.Hahahaha..
sukan sekolah
Tak macam adik aku.Lompat jauh pun dia ambil bahagian.Kalau aku la kan awal-awal lagi aku dah tersembem kat tanah tu.Lompat berpagar pun ambil bahagian.Aku ?1 pagar pun aku tak boleh nak lepas.Mungkin pagar tu habis aku tolak jatuh lepastu lari..hahahaha..Adik aku ambil bahagian 4 x 200 meter dan 4 x 100 mater semua dapat emas.Ishh !1Entah macam mana la dia boleh lari laju-laju.Kami adik beradik si bongsu ni je yang rajin ikut sukan kat sekolah.Yang lain-lain semua main-main je.Apa lagi aku..Yang aku tau aku g sekolah dengaq cikgu bercakap then sampai masa untuk balik terus berambus..Sebab tu la mak aku kata antara adik beradik keputusan aku kat sekolah la paling teruk.Meh !!


Adik aku ni bersukan kuat sampai hitam dah.Mak aku pun dah tak kenal.Hahahaha..Hari-hari balik sekolah terus bersiap p sukan dan petang balik.Dah balik sambung p tuisyen pulak.Masa habis kat sekolah je.Nampak batang hidung masa hujung minggu je.Okey la..Tu je yang nak share kat keorang..Ehekkk



5 comments

  1. Wah aktifnya..
    Tak pe skrg bersusah2 dulu.. nanti sng2 kemudian..
    Heheee itam manis tu :)

    ReplyDelete
  2. sama la mimi. leya pun kurang aktif dekat sekolah dulu. --"

    ReplyDelete
  3. kalau sudah minat bersukan, memang tak peduli hitam ka apa.. hehe
    Lissa dulu waktu sekolah, langsung tak minat sukan. hahaha

    ReplyDelete