Showing posts with label CPUV. Show all posts

CPUV KE 8 DARI NUFFNANG | NANDO'S SEDAP SANGAT KE ?


Hai Dreamers..



Alahai..dapat lagi CPUV dari nuffnang.Tapi walaupun aku dapat CPUV lagi dari Nuffnang aku tetap sedih sebab status aku tiba-tibe jadi "NON GLITTERS"..Why ??!!Mungkin sebab aku jarang update entry kot..Tak apa la..Uhuk..Uhuk..Sedihhhh..

Ok..CPUV kali ini adalah " NANDOS SEDAP SANGAT KE "?..Wehh..Bagi aku NANDOS sedap woiii..Yang tak try lagi meh pakat-pakat g try..Ehekkk..

Btw,terima kasih Nuffnang.Terima kasih pengiklan..Ehekkk

CPUV Dari Nuffnang Ke 5 : Cool Tea Product Awarean

Hai Dreamers..


Syukur..Awal.june dah dapat 2 CPUV sakaligus dari Mr Nuffnang..Memang tak sangkah betul la kn..Ehekkk

CPUV kali ini dari Cool Tea Product Awaren..Dengan adanya CPUV ne buatkan aku bertambah untuk lebih rajin lagi update entry..

Well,Terima kasih semua :-)



CPUV Dari Nuffnang Ke 4 : Glico Pocky

Hai Dreamers..




Hai Dreamers..

Eeeeeeee..Awal June dah dapat COUV dari Nuffnang.CPUV kali ini daripada Glico Pocky..Syukur..Murah reziki..


Apapun,terima kasih Nuffnang,terima kasih Nuffnangers.Terima kasih dreamers..



CPUV Dari Nuffnang Ke 3 : Colgate 360 Charcoal Gold

Hai Dreamers...


Aku rasa macam nak menjerit je bila dapat CPUV lagi dari Mr Nuffnang..Ishhhh..Macam tak percaya pun ada..

CPUV kali ini Colgate 360 Charcoal Gold..

Well,terima kasih Nuffnang.Terima kasih followers..

Much Love : 
Princess Mimi

CPUV Dari Nuffnang Ke 2 : Maxis OnePlus One


Syukur..Bulan mei kejap lagi nah habis tapi Mr Nuffnang masih baik hati bagi CPUV kat blog aku ne.

CPUV kali ini dari Maxis OnePlus One.Terima Kasih..

CPUV KE 1 DARI NUFFNANG | MCDONALD'S FAMILY { PC }

                                                                         Hai cinta..

Displaying CYMERA_20150523_124419.jpg

Syukur..Setelah lama menanti hari ini  akhirnya blog aku yang tak seberapaa ini dapat CPUV dari Nuffnang !!Semuanya dalam status On Going.

Walaupun lama baru dapat tapi aku tetap bersyukur..Terima kasih Nuffnang !!

Terima kasih semua kerana support blog aku ni..ehek..

Wooo..Mcd lagi tu.Makanan kseukaan aku..Winksss..