Showing posts with label Newbie NUFFNANGERS. Show all posts

CPUV Dari Nuffnang Ke 5 : Cool Tea Product Awarean

Hai Dreamers..


Syukur..Awal.june dah dapat 2 CPUV sakaligus dari Mr Nuffnang..Memang tak sangkah betul la kn..Ehekkk

CPUV kali ini dari Cool Tea Product Awaren..Dengan adanya CPUV ne buatkan aku bertambah untuk lebih rajin lagi update entry..

Well,Terima kasih semua :-)



CPUV Dari Nuffnang Ke 4 : Glico Pocky

Hai Dreamers..




Hai Dreamers..

Eeeeeeee..Awal June dah dapat COUV dari Nuffnang.CPUV kali ini daripada Glico Pocky..Syukur..Murah reziki..


Apapun,terima kasih Nuffnang,terima kasih Nuffnangers.Terima kasih dreamers..



CPUV Dari Nuffnang Ke 3 : Colgate 360 Charcoal Gold

Hai Dreamers...


Aku rasa macam nak menjerit je bila dapat CPUV lagi dari Mr Nuffnang..Ishhhh..Macam tak percaya pun ada..

CPUV kali ini Colgate 360 Charcoal Gold..

Well,terima kasih Nuffnang.Terima kasih followers..

Much Love : 
Princess Mimi

Terima Kasih Nuffnangers Part 3

Selamat pagi cinta °_°


Ehek..Terima kasih nuffnangers.Selepas ini aku akan update seminggu sekali untuk nuffnangers yang visit blog aku ni.

Terima kasih *Wink

  1. manzofficial95.blogspot.com/?m=1
  2. www.jiarizaira.com/?m=1
  3. mrsyatie.blogspot.com
  4. umikasum.blogspot.com/?m=1
  5. imashue.blogspot.com/?m=1
  6. kanvasdakwat.blogspot.com/?m=1
  7. riverstonegirl.blogspot.com
  8. tetamu89.blogspot.com
  9. theathra.blogspot.com/?m=1