How I Look In Hijab !!

Hai..Selamat malam..

Dari dulu aku memang suka tengok perempuan pakai tudung.Lebih-lebih lagi bila perempuan tu pakai baju kurung then pakai tudung.Aummm..melting.Comel je aku rasa..Kenapa  ? Aku pun tak tau.Ada soalan tapi tak ada jawapan.


Jadi,aku pun testing-testing la pinjam baju dan tudung adik sepupu aku yang baru je masuk muslim beberapa bulan lepas.Aku salute sebenarnyaa kat sepupu aku ni.Mungkinkah aku akan ikut jejaka dia suatu hari nanti ?
Aku teringat pesan seorang kawan aku 2 hari sebelum dia meninggal dia pesan kat aku " stella kalau kau nak masuk muslim just do it.Jangan tanguh-tanguh".Aku cuma jawab " Tengok la nanti"..
Tak sangkah pulak itu pesan dia yang terakhir..Hurmmm..


Well,Aku rasa aku nampak sopan pulak bila bertudung..Kahkah..
Aku pernah bagi tengok mak aku gambar aku sedang bertudung dan mak aku cakap " Macam budak kecil".!!Huh..Aku dah umo 22 tahun kot..
Aku pun pernah bagi tengok Mr H gamba aku bertudung tapi dia cakap " Macam budak tak cukup umur".K fine..


Baju ni cantik-cantik kan.Syok woo pakai..Baju ni semua bukan baju aku tapi baju adik sepupu aku..hahaha..Baju pinjam je..kan..kan..I Don't care.Percaya ke tak,oleh sebab aku rasa selesa pakai baju ni terus aku suruh adik sepupu aku tolong belikan.


Apa pun,please don't judge me.Aku tak ada maksud lain pun selain nak share je.Lagipun aku dah tak ada ide nak update apa..hahaha


K bye..See u in my next post..Winkkkk..




5 comments

  1. Wahhh.. comel sangat. you look beautiful with hijab :)

    ReplyDelete
  2. comel je...semoga menjadi keyataan suatu hari nanti..betul, kalau dah terbuka hati, jangan tunggu lagi... :)

    ReplyDelete
  3. wah terlebih cute nii.. hihihi

    ReplyDelete
  4. Comelnya..nampak mcm budak belasan. Hehe.

    ReplyDelete