OPSS!!BISUL LAGI !

Hello My Beautiesssss..
BISUL


Petang-petang makan rojak memang mantap..Tapi lagi mantap bila sakit perut..Hahaha..Aku gurau..Hurmmmm..

Jom kita balik ke topik asal..Siapa pernah kena bisul ?Sakit tak ?Apa yang u guys akan buat ?Ehekzxxxxx..

Sebenarnya kan , aku just nak inform tahun ni dah 3 kali aku kena bisul..Sakit woiiiii .Kawan serumah aku pun kena..hahaha..Tapi bisul dia dah nk sembuh.Bisul aku pulak yang ketiga ni baru nak jadi .Ishhhhhh..

Bisul pertama aku pada bulan 1.Entah la kenapa la bisul tu duduk kat peha aku.Sakit wokey..Nak pakai seluaq kena hati kalu tak menangis la kau sampai tahun depan..Kikiki

Bisul kedua pada bulan tiga aku kat ( Kes senstive.Tak boleh bagitau) Kahkah..Pelik!!Banyak-banyak tempat awat la dia lepak kat nuh..ishhh.Benci aku.Kalau aku nk kerja pun tak selesa..

Bisul ketiga aku baru nak menjadik kat belakang.Nak tidoq tak boleh..Aku rasa macam nak bangun je then nangis kat bucu katil tapi kang housemate dengar pulak bunyi aku nangis.Takut depa tekejut beruk..Hahaha

Jadi kenapa aku selalu dapat bisul?Ape petua nak hilangkan bisul dengan cepat ?Paling lama bisul aku sembuh 2 minggu oiiii..lamanya.....Awat la tak sampai tahun depan je kan..


K Byeee..Tata..

5 comments

  1. klu jumpa solution cmne nk elak bisul share ramai2 eyh... nk tau gak...

    ReplyDelete
  2. Banyak tu setahun sampai 3 kali . cepatsembuh ya. Cuba google2 sama. And tnya pendpat org tua jgak ! Okay. Take care dear !

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..ade org ckp mybe sbb darah kotor..sobsss..

      Delete
  3. bisul??saya pernah..pergi jumpa dctor..dctor bg ubat sapu jer...

    singgah malam...jemput ke blog sya dan isi tabung nuffnang saya ya http://85mutiarabeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete