Review : Clean & Clear Oil Control Film

Hai Dremers..


Kerja tapi menyempat lagi update blog.Kahkah..Ini semua dinamakn curi tulang.Ohhh..Yake ?*Tskkkkk*

First time aku review produk dalam blog aku ini.Dan,semua info yang aku tulis semuanya hasil pandangan aku sendiri k..Let's get to the point.. *Blur*


Kecik je kan..Comel..Senang untuk dibawah
ke mana.Easy to carry on.


Bagi pemilik kulit berminyak sudah pasti tidak asing baginya lagi yang namanya kertas minyak,oil control film atau face paper.Iye kan ?Kerana itu semua senjata buat mereka yang mengalami oily skin.Jadi,untuk membuat agar wajah yang berminyak dapat di atasi dan juga buat muka tak kelihatakn kusam  aku sangat-sangat recommend keorang mencuba Clean & Clear Oil Control Film.

1 Kotak ada 60 Sheets.Jimat dan murah °_°


Aku dah pakai selama seminggu so far aku puas hati dengan hasilnya.Time kerja skin aku memang oily.Aku selalu ambik sekeping then dap-dap kat muka aku hasilnya.Euwehhhhh..Minyak.Boleh buat goreng ikan dah..Cehhh!!CnC Oil Control Film bukan sahaja menanggalkan minyak yang ada di muka malah ia sama sekali tidak menyumbat liang pori.

Bila dah dap2 kat muka yang berminayak
inilah hasilnya.EuwehhhMinyakkkk!!


Sebelum ni aku dah cuba beberapa produk tapi semuanya tidak buat aku jatuh cinta tapi CnC Oil Control Film ne dah buat aku jatuh cinta walaupun pada pertama  hari aku pakai. *Ngekkk*


Ratting : 5/5

Harga : Lupa dah ( Aku beli kat watsons)

Love :Best Pakai.Muka aku always nampak fresh bila pakai..

Hate : Nothing

Repurchase? : Yesss..Of course,absolutely Yess °_°










1 comment

  1. like seriously, eyja guna pun sangat-sangatlah best. hilang terus, minyak kat muka ?:D

    ReplyDelete