Giveaway ??Ada Ke Yang Nak Join

4/25/2015 02:05:00 AM

                                                                Hai semua..

Malam-malam macam ni memang tak tau nak buat apa.Sebanrnya aku tengah kerja tapi aku tak boleh nak fokus.Banyak benda yang aku sedang fikirkan,terutama sekali tentang kehilangan seorang kawan baru-baru ini.Sejak dari tu fokus aku untuk kerja hilang,mood nak bergurau hilang,ala..semua hilang la.Hilang serta merta.

Aku masih syok dan tak percaya.Fikiran aku masih terawang-awang walaupun hakikatnya dah lima hari kepergian beliau tapi kenapa aku masih rasa kawan tu ada lagi tapi bila di fikirkan balik "ala Mimi sila terima hakikat bahawa dia dah tak ada".Emmm k fine.

Merapu pulak aku pepagi ni kan.Hurmmm..Sebenarnya aku nak tanya kalau aku buat GA agak-agak ada yang join tak ?ehek..Hadiah tak ada la semegah,sebanyak,semahal dan bla..bla..tapi boleh la.Aku tak ambik sponser..Semuanya aku yang tanggung sendiri.Ehekzzz..

Perlu ke akau buat GA?Ada yang nak join tak ?Sila tinggalkan komen di bawah..Hihihi

K la Bye..






You Might Also Like

3 Motivation

  1. jemputlah buat Ga. Heheee nanti join :)

    ReplyDelete
  2. harus la join..hehehe...buat laju2

    ReplyDelete
  3. buatlah.. blogger2 tak sombong.. hehe.. nnt remind kat site sy k..

    ReplyDelete

Advertise

Mimi Story