KAD RAYA AIDILFITRI 2015 | KISAH EMAS PUTIH

7/14/2015 12:37:00 AM

Hai Dreamers..

Pertama sekali aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada Kisah Emas Putih sebab sudi bagi kad raya.Masa mula-Mula tinggalkan alamat kat entry kak uzu aku macam "Ehh..aku kan new blogger..mana la dia nak layan".Tapi aku saja cuba-cuba bagi alamat kat kak uzu.Tak sangkah pulak aku pada hari sabtu Abang posmen datang hantaq surat..Ingatkan ape la.Tengok je tertera nama "Stella" aku terus buka.Dan,ehek..Kad raya dari kak uzu.Omeyyyynya lahai.
Apapun,terima kasih..Aku tak sambut raya tapi dapat juga aku kad raya..hihi..



You Might Also Like

5 Motivation

  1. waaa best laa dapat kad... kite tahun ni satu kad pun tak de dapat tau...

    ReplyDelete
  2. tahniah2 sebab dapat kad raya, sekarang ni dah jarang nak dapat kad raya..

    ReplyDelete
  3. jeles sbb dapat kad raya dr emas putih..hehe

    ReplyDelete

Advertise

Mimi Story