BESARNYA DINOSAUR NI ! | PART 1

9/12/2015 12:49:00 PM

Aku hari ini seorang kat rumah jadi aku buat experiment dengan dinosaur ni.Katanya pandai jadi besar tapi aku rendam dari semalam tak ada perubahan pun!Siapa pernah buat ?Betul ke dinosaur ni pandai jadi besar ?Haha..Kerja gila !

You Might Also Like

9 Motivation

  1. kalau xsilap kena tunggu beberapa hari lagi. sbb makan masa. dulu2 penahlah main benda ni. hehehe

    ReplyDelete
  2. haha, betull mimi.. tggu 3-5 hari.. confirm besarr

    ReplyDelete
  3. wahhh yeke. tak pernah buat. nanti kalau dah besar post ler entry ehh mimi

    ReplyDelete
  4. hahahah anak-anak saya dok main dengan dinosaur ni... kena rendam 3-5 hari... tapikan dia tak la jadi besar gedabak... cuma 3-5 kali ganda dr saiz asal tu... hehehe lepas tukan... kalau kita dah keluarkan dia dari air tu... dia akan jadi kecik blk macam saiz asal... hehehehe

    ReplyDelete
  5. ahahahaha teringat lah dinasaur niii eeeeeeeeee
    rindu nya nk gi sana lagi beli benda alah ni hahhahaha
    thanks for sharing <3

    ReplyDelete
  6. alahai comelnyer main dinosaur.. akk tak tau pulak dia akan besar ke tak.. hehehe

    ReplyDelete
  7. hahahha...anak2 KG dapat dinosour pink...baru masuk dua hari...tak besar mana pun...

    ReplyDelete
  8. Hahaaaa kita pernah buat. rendam dlm air dua hari baru jadi besar. Tapi besar tade lah besar sngt.

    ReplyDelete

Advertise

Mimi Story