CPUV KE 11 DARI NUFFNANG | DOVE HAIR CAMPAIGN [PC]

9/02/2015 01:22:00 AM

Selamat Pagi Cinta..
Syukurrr..Permulaan yang baik untuk blog ni.Hari pertama pada bulan sep dah dapat CPUV.Arhh..Bahagi rasa..Ehekk..CPUV kali ini daripada DOVE HAIR CAMPAIGN.Dulu shampoo kegamaran aku adalah Dove.Salah satu sebab yang buat aku jatuh cinta pada Dove sebab ianya wangi.Kalau jalan-jalan pergi mana-mana orang mesti tanya aku pakai shampo apa.Ahahaha..Tapi tu la,memula pakai ok je masuk botol kedua terus kepala aku buat hal.Tak sesuai..Jadi aku stop la pakai DOVE.

Apapun terima kasih semua pada followers aku tak tak jemu-jemu untuk bagi sokongan pada blog ini.Terima kasih pada pengiklan.Iklan la lama-lama ye..Ehekk

You Might Also Like

6 Motivation

  1. dah dapat dah dia bulan september punya. hihi

    ReplyDelete
  2. comelnya blog ni, sama macam empunya blog =)
    appaun all the best ye

    ReplyDelete
  3. Bestnya!! tahniah...

    Jom join GA ni
    http://cintahawaa.blogspot.com/2015/09/shawl-giveaway-by-melodi-cinta-kita.html

    ReplyDelete
  4. syukur alhamdulillah. PG pun dapat :)
    tahniah mimi. ;)

    ReplyDelete

Advertise

Mimi Story