Kenapa Kucing Suka Tidur Dalam Jamban ?

5/21/2015 05:27:00 PM

Hai Cinta...

Perkara yang aku nk cakap hari ini adalah menganai kucing aku yang seekor tu.Kucing aku 4 ekor tapi seekor ni perangai memang pelik habis.

Kucing ni aku namakan dia Leo .Kenapa Leo ?Sebab nama tu comel macam dia dan sangat sesuai untuk dia..Kahkah..

Ok!!Berbalik kepada tajuk dia atas ada tak siapa2 yang bela kucing ?Ada tak perangai pelik kucing keorang tu ?

Si Unyu2 Leo yang suka tido dalam jamban.Kadang terkejut tengok dia ada di belakang pintu..Erghhhh


Aku tak tau kenapa kucing aku yang bernama Leo tu suka sangat tidoq dalam jamban.Adik aku cakap " Mungkin dia rasa panas kot tu yang dia tidoq dalam jamban kerana kalau dia rasa panas dia boleh mandi sendiri"..Ehhh..pandai la..Si Leo ne takut air ok..


Si Unyu2 Kitty.Dah besaq dah.Masa aku ambik dia kecik je lagi..Ishhh..Comel dia tidoq..


Kucing2 aku yang 3 ekor tak ada pulak ikut jejak si Leo tu.Tapi 4 ekor kucing aku ni ada 1 perangai sama ja iaitu suka cakar2 sofa.Dah burak sofa kat rumah depa cakar..Adessss..

Si Unyu2 Nikki.Dia pernah hilang 2 hari..Adess..sedih..Tgk2 di hari ketiga dia p ketuk2 pintu tepi..Adesss.Balik jugak akhirnya.


Bila aku tanya kat adik aku, adik aku cakap "Ala..depa nak bersihkan kuku tu.jangan kacau".Kalau aku tanya kat kak aku pulak, kak aku cakap " depa nak asah kuku kot supaya jadi tajam,senang nak tangkap cicak".Hahaha.macam2 jawapan..

Si Unyu2 Gabi.Adik kepada si Nikki..Paling nakal..

You Might Also Like

4 Motivation

  1. sebab dalam jamban sejuk. hehe

    ReplyDelete
  2. badan kucing panas kot ..bilik air sejuk.hehe

    ReplyDelete
  3. kucing suka tempat yg sejuk tp x suka mandi hehehee...
    meow saya suka atas tangga simen..sejuk kot...

    ReplyDelete
  4. Ooo mcm tu. Patut la kucing saye suke tidur jamban kebelakangan ni

    ReplyDelete

Advertise

Mimi Story