Selamat Pengantin Baru Fiza & Pian

Hai semua :-)




Cuti panjang pada minggu lalu ramai yang mengambil kesempatan untuk buat kenduri perkhawinan.Tidak ketinggalan juga buat pasangan Fiza & Pian.Well,Tahniah guys !!!

Aku sebenarnya tidak berapa kenal pada pasangan ini tapi oleh kerana aku selalu di ajak oleh mak Mr H datang rumahnya  jadi aku kenal la sikit-sikit pasangan ini.Pian adalah abang sepupu Mr H.Ececehh..

Awal-awal lagi Mr H dah hantaq kad jemputan dan aku pun "Ala..aku mana boleh p kerja kot"..Tapi oleh sebab keluarga Mr H nak jugak aku pergi,aku try la mintak cuti kat bos dan maybe hari bertuah aku akhirnya aku dapat cuti 2 hari..yeah2..


3/5/15 Majlis pun bermula.Keluarga pihak lelaki baju tema pink pihak perempuan pulak tema gold.Masa aku sampai ak "OMG!!Cantiknya pelamin.Mak nak kahwin jugak!!!"..Haha..Gedik !!!Pelamin yang cantik di hias indah dengan kombinasi warna putih pink..Wooooo..Cantik..Saya suka..saya suka..

Apa pun meh layan gambaq kami yang tak berapa cantik sebabnya photographer aku semuanya kanak-kanak..Aduoiiii..Gambaq pengantin pun tak dapat ambik coz telefon aku awal-awal dan KO!!!










Ok Bye °_°

3 comments

  1. cantiknye majlis n baju awak.
    meriah n ayu....
    salam perkenalan

    ReplyDelete
  2. hai... meriah yer majlis tu...

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru buat mereka berdua...

    ReplyDelete