SEMOGA MAMA CEPAT SEMBUH !

5/22/2015 08:22:00 PM


Sejak dua manjak ne fikiran aku serabut sangat.Sampaikan aku rasa aku dah tak mampu untuk berfikir.Banyak perkara yang perlu aku fikirkan terutama sekali menganai mak aku.Kak aku cakap keadaan mak aku bertambah teruk.Sekarang ni kami sekeluarga hanya mampu pasrah je.

Dulu mak aku sihat je tapi sejak 3 tahun yang lepas mak aku mulai sakit.Yang kami tau mak aku sakit tinggi darah dan gastrik je.Tapi yang peliknya keadaan mak aku makin menjadi jadi walaupun  doktor cakap darah tinggi dan gastrik mak aku stabil.Kami langsung tak tau kenapa mak aku jadi macam tu.

Sampaikan suatu hari tu kami tengok kaki dan tangan mak aku bengkak.Kami memang tak syak apa2.Then 1 hari tu abang aku bawa mak aku g berubat kat orang pandai dan ya Tuhan,aku hanya mampu terdiam bila orang tu cakap mak aku kena buatan orang.Aku memang tak percaya tapi setiap kali kami bawak mak g berubat kat orang pandai , semua cakap benda yang sama.

Dan lusa,abang aku bawak mak aku g brubat lagi.Menurut kata abang aku orang pandai tu cakap lusa dia nak pulangkan balik benda yang di hantar kat mak aku.Kami adik beradik memang tak mau pulangkan balik tapi sekiranya hanya dengan cara tu je mak aku boleh sembuh kami terpaksa.

Aku tak sangkah masih ada lagi orang sejahat tu di zaman sekarang.Tak takut dengan balasan Tuhan ke ?Tak takut dengan karma ke ?Arhhh..Biaq la..Aku cuma harap mak aku cepat sembuh kerana 3 tahun bukan waktu yang singkat untuk mak aku tanggung semua kesakitan.

Doakan mak aku agar cepat sembuh ye.Doakan jugak agar semua urusan untuk hari lusa akan berjalan dengan lancar.Amin..

You Might Also Like

4 Motivation

  1. semoga semuanya berjalan dengan lancar dan mak aku cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  2. Semoga mak awk cpt sembuh. Sabar yaaa. InShaaAllah segalanya akan dipermudahkan..

    ReplyDelete
  3. Saya doakan smoga mak Mimie cepat sembuh.. Aamiin! Kalau nak cuba berubat dengan Shaklee contact akak..

    ReplyDelete
  4. singgah malam..
    banyakkan bersabar dgn ujian ini..mgkin ada hikmat di sebalik semua ni...
    .jemput ke blog sya dan isi tabung nuffnang saya ya http://85mutiarabeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete

Advertise

Mimi Story