AKAUN INSTAGRAM DIGODAM ?

AKAUN INSTAGRAM DIGODAM ? | Hai dreamers dan selamat malam.Apa kabar semua ?Sihat tak.Harap-harap sihat la ye.Blog aku ni sunyi je beberapa ni kan.Ada yang rindu aku ka?Cehh.Aku kebelakangan ni selalu lepak kat instagram aku je.Aha..Selalu lepak sana tapi gambaq tak dak pun.Ada beberapa keping je.Selalu post gambaq then padam balik.Tu semua sebab aku masih mencari theme yang terbaik buat aku.Gerrrr!
Tapi kan yang buat aku tak puas hati lepak kat instagram adalah asal tengah syok-syok like gambaq tiba-tiba ter log out.Bila check email cakap aku ada minta reset new password padahal aku tak mintak pun.Kenapa ?Aku buat tak tau je la then tukar je password.Dah boleh log in tunggu  je beberapa hari kejadian akan berulang kembali.Hurmmm..Sadis betul la!Aku cuba tanya kawan aku katanya ada orang cuba godam instagram aku.Patutlah asik reset password je sedangkan aku tak mintak pun.

AKAUN INSTAGRAM KENA HACK ?
Email ni aku dapat seminggu yang lepas.Dapat email ni aku buat tak tau je sambil tukar password.Tak syak apa-apa pun.


AKAUN INSTAGRAM KENA HACK ?
Tapi bila dapat lagi email kedua aku dah mula syak yang ada orang cuba curi akaun instagram aku.Aku cepat-cepat tukar password dan username.Erhhh..Legaaaa..

AKAUN INSTAGRAM KENA HACK ?
Ingatkan dah tak ada makhluk yang cuba curi akaun aku tapi rupanya ada lagi.Kerja siapa la ni kan.Emm..Sedih wokey.
Harap-harap selepas ini tak dah la makhluk yang cuba hacked akaun instagram aku.Kalu si pengodam tu berjaya menangis tak berlagu la aku ni.Ahahaha..Nasihat aku pastikan instagram keorang tu email dan konferm supaya si pengodam tu payah nak curi.Kalau  email tak konferm lagi la senang nak hacked.


12 comments

  1. Hohooo seram pulak..
    Sape lah yg buat keje giler mcm gitu kan..

    ReplyDelete
  2. tukar password email, kalau rajin, buat 2 factor authentication /2 step verification sekali... maksudnya, kalau ada makhluk lain cuba nak login email kita melalui device lain, dia kena masukkan kod pengesahan yang dihantar ke tpon kite melalui sms atau apps.

    ReplyDelete
  3. seram ar plak baca..dah ar rajin upload pic kt ig..

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  5. aduhai...kesian tu...

    anyway done follow sini.
    jemput join GA saya juga ya :)

    Giveaway Baucer Diskaun Isomil Plus

    ReplyDelete
  6. Zaman sekarang nie macam-ii orang boleh buat dengan teknologi yang canggih .

    ReplyDelete
  7. KG pun dah pernah kena..berkali2...last kena dpt emel MESTI TUKAR PASSWORD juga sbb x tukar mmg xdpt masuk...tp ig ada bg link yg mnyatakan kita xde mnta tukar password la...bru tukar password baru... xtau la org nak hack ig org buat apa? apa pekdahnya?

    ReplyDelete
  8. Good sharing.. lepas ni kena sentiasa careful..

    ReplyDelete
  9. Kene berhati hati mula dari sekarang nii.. Adeh takutt

    ReplyDelete