BULAN BARU BAJU PUN BARU

Hai Dreamers..

BULAN BARU BAJU PUN BARU | Akhirnya manager aku beli jugak kami uniform baru.Sebelum ni pun kami memang dah ada uniform tapi tanpa sedar rupanya uniform kami tu dah 3 tahun !Fuhhh..Lamanyaa..Masa mula-mula dapat uniform tu punya la excited nak pakai tapi lama kelamaan nak pakai pun malas dah.Bila manager tanya uniform mana macam-macam la alasan yang keluaq.Hahaha..Sampaikan manager aku pun dah muak kot dengar alasan kami.Kiki..Nasib baik la manager aku ni sporting..
Ni la uniform baru yang Manager buat.Macam Pelajar pun ada..Kiki
Jadi bulan lepas manager aku bagitau yang dia akan buat uniform baru untuk pekerja.Dah,mula la lagi kami super excited.Kami dah bayangkan uniform kami tu cantik la ape la..Last-last bila manager bagi tengok contoh kami pun ikot je la sebab dalam gambar memang cantik tapi bila sampai erhhhh..Punah segalah harapan !Jauh terpesongggg..Dah la size lari dari ukuran..Kalau badan tak di ukur memang tak ada masalahla walaupun size lari tapi ni badan kami pun dh siap di ukur still jugak size lari..Alahaiiii..Dan yang lebih parahnya lagi bila aku pakai aku macam pelajar pun ada !Hahahaha..Lawak pun ada.

 Manager sempat pesan "Selepas ini tak ada alasan la yang baju tak kering la,tak basuh la sebab I bagi seorang 3 pasang"..Ahahaha