CABARAN INSTABLOG EFGKBBA DAY 7 | GADJET TERCINTA

Hai Dreamers..

CABARAN INSTABLOG EFGKBBA DAY 7 | GADJET TERCINTA Hari ini agak lewat aku up entry untuk cabaran yang terakhir.Sebab hari ini last aku saja buat lambat.Ahahaha..Gile !Tak ada la..Itu semua alasan semata.Selalunya aku awal-awal dah up entry tu sebab aku sedang kerja jadi boleh la curi masa untuk taip-taip.Tapi hari ini aku cuti,entry pun agak lambat !Kenapa ?Entah laaaaa nakkkk..
Taraaa..Gadjet kesayang gua !Handphone jenis OPPO je.
Cabaran terakhir adalah gadjet pilihan ?Bila di tanya tentang gadjet pilihan rata-rata akan memilih telefon bimbit termasuk Mimi jugak.Omg !I can't live without hendphone.Handphone tu ibarat kawan Mimi sepanjang masa.Gadjet lain maaf la,Mimi tak berkenaan.Ahahaha.Okey la..Akhirnya habis jugak cabaran ini.Yahooo !!

Jom baca cabaran pertama hingga cabaran keenam..



Jumpa lagi.

10 comments

  1. Betul PC pun sama..wallet,,jam tangan,,handphone..hihi..

    ReplyDelete
  2. ohhhh, oppo...kire ohsem lah, so, berblog pun gune mr oppo ye?

    hehee~

    dah visit link nona yg ni ker?

    http://nonasani.blogspot.com/2015/10/fuyooo-ggiveaway-by-mama-darwiish.html

    ReplyDelete
  3. gadget ni kalau boleh bantu kita update blog, insta pon dah kira okay sangat..

    ReplyDelete
  4. ada gadjet apa pun tak apa.. janji bleh blog and brgmbar..

    ReplyDelete
  5. haiii . nak tanyaa. oppo apa yg palinggg best ?


    mimi, cantik blogg awakk. teringinn nak blogg secantikkk ini ! :)



    visit my blogggg guys :
    http://qiqiqieylfunky.blogspot.com



    follow me yaaa ! nanti i follow youu balikk tauuuu

    ReplyDelete