INVITATION TO COLLABORATE WITH ZALORA MALAYSIA

INVITATION TO COLLABORATE WITH ZALORA MALAYSIA
INVITATION TO COLLABORATE WITH ZALORA MALAYSIA | Hai & selamat pagi cinta !Beberapa hari lepas aku dapat email dari ZALORA.Katanya nak ajak untuk collaborate dengan mereka.Mula-mula baca email tu mata aku sempat juling jugak la sampai aku cubit pipi aku sambil cakap "kalau akau rasa sakit memang betui la " dan aku memang rasa sakit pun.Hahahaha..Keorang sendiri tahu kan bahawa zalora adalah peruncit yang paling pesat berkembang dalam talian dia Asia Tenggara!Mana tak terkejut bila dapat email.Tambahan pulak traffik blog aku yang kadang naik mendadak dan kadang turun 360 darjah celcius.Ceh !

Dah dapat email aku pun terus je setuju.Punya la excited menanti jawapan dan pertama kali pihak zalora suruh aku buat entry menganai GAYA SELENDANG TERKINI.Aku macam "What"!Aku mana ada pengalaman menganai selendang.Apa lagi tahu tentang GAYA SELENDANG TERKINI tapi dengan bantuan pihak zalora sendiri maka terhasilah entry GAYA SELENDANG HIJABISTA TERKINI.Masa hantar draft kat pihak zalora banyak kali jugak la suruh edit tu edit ni sampai aku rasa macam nak give up je.Draft terakhir aku hantar terus Kak Norain cakap "YANG INI OK.BOLEH PUBLISH DAN BAGI LINK YE".Ahaha..Lega wehh !!
Jadi bila dah publish aku bagi la link kat Kak Norain dan dia siap puji lagi "THANK YOU PUBLISHING THE ENTRY !IT LOOKS WONDERFUL ON YOUR BLOG".Aku pun blushing la sekejap..Ahahaha..Dan yang paling bestnya lagi Kak Norain siap bagi cash voucher rm100 sebagai hadiah!Arhhh!Seronoknyaaa..Cash voucher tu aku tak pakai lagi.Teringin nak pakai tapi bila buka website Zalora rambang mata pulak nak yang mana.Baju cantik-cantik dan harga pun cantik.Erhhh.Jumpa lagi..

9 comments

  1. wahh.. bestnyaaa. tahniaaahh :D

    ReplyDelete
  2. akak pun pernah dapat jugak tapi time raya puasa hari tu.

    ReplyDelete
  3. Tahniah, saya pun dapat. Baru je lepas guna voucher tu

    ReplyDelete
  4. tahniah..saya pun pernah dapat offer collaborate dengan Zalora masa bulan 1 haritu..lepas dah siap job, Zalora bagi voucher, rambang jap bijik mata tak tau nak beli apa..haha

    ReplyDelete
  5. aida dpt gak job ni.
    but cannot fulfil dek krn takde masa waktu tu :(
    sedih... melepas!

    ReplyDelete
  6. kiranya bukan scam la ye? saya pun baru dpt email dr zalora td....tapi tak respond lagi..nak study dulu

    ReplyDelete