CABARAN INSTABLOG EFGKBBA DAY 3 | PERKARA WAJIB BUAT SETIAP HARI

10/03/2015 10:43:00 AM

Hai Dreamers..
CABARAN INSTABLOG EFGKBBA DAY 3 | PERKARA WAJIB BUAT SETIAP HARI |Selamat bekerja pada yang bekerja dan selamat bercuti pada yang cuti.Mimi ?Biasa la kerja.Huk !Hari ini ingat nak p jomheboh kat stadium batu kawan tapi balik pun pukul 8 malam.Kalau nak p pun orang-orang dah balik rumah tidur kot.Agaknya lah !Psttttttt..Opssss..Hari ini dah masuk hari ketiga untuk CABARAN INSTABLOG 7 HARI EFGKBBA.Bagi yang belum lagi baca entry untuk cabaran pertama dan kedua sila baca SALFIE PALING COMEL dan ADA APA DALAM WALLET ANDA ?.Baca tau,jangan tak baca pulak.Hamboiii..Macam paksa je kan..
SERAPAN PAGI
Apa erk perkara wajib yang Mimi buat setiap hari ?Jenggggggggg..Mimi pun tak tau ape benda yang wajib aku buat setiap hari.Ahahaha..Sebenarnya sudah tentu la serapan sambil minum teh o panas.Erhhh !Takde teh lemah je badan,kerja pun macam mamai je.Haa..Serapan adalah perkara wajib yang Mimi buat setiap hari.Keorang pulak macam mana ?Share la.Hehehe

 Banyak lagi perkara wajib yang Mimi buat setiap pagi tapi malas nak senaraikan.Kang panjang pulak entry..Ahahaha

You Might Also Like

6 Motivation

  1. sarapan tu penting..bg energy kan kan

    ReplyDelete
  2. kan...tp sarapan pun kna berus gg dulu mimi..hehw

    ReplyDelete
  3. haii Mimi.. saya dtg dari IG Mimi.. ;)
    saya pun join segmen sama.. selamat berkenal-kenalan...
    Done follow sini.. nice blog awak Mimi.. cute.. ;)

    ReplyDelete
  4. Hehehe sarapan ..akak kdg2 tak sempat nak sarapan bila dah cbuk buat kerja rumah

    ReplyDelete

Advertise

Mimi Story