SUPPLEMENT TERBAIK KELUARAN SHAKLEE

SUPPLEMENT TERBAIK KELUARAN SHAKLEE | Hai dreamers.Bila bercakap tentang supplement dan kesihatan pastinya supplement atau makanan tambahan tidak terkecuali akan masuk dalam topik ini.Tetapi persoalannya apakah supplement yang terbaik utuk diri memendangkan begitu banyak supplement yang dijual sekarang.Sehinggakan kita sendiri pun tidak tau mana yang sesuai untuk diri kita.Nahhhh..Tips memilih sepplement dari Mimi adalah pastikan kita tau kita ambil supplment untuk apa ?Jangan orang cakap ini bagus try la terus nak try then bila tak ada perubahan melenting pulak.Helow !!Kita kena tau badan kita tidak  sama dengan badan orang lain.
Mimi sendiri pun agak cerewet  dalam bab memilih supplment.Banyak kawan-kawan Mimi syorkan ambil tu ambil ni tapi Mimi abaikan je sehingga la Mimi jumpa produk shaklee.Siapa yang tidak kenal dengan shaklee.Mimi tertarik untuk mencuba setelah dapat hadiah dari seorang kakak kat facebook hari tu.Alaa..Yang Mimi menang hadiah dari GA Eintan Nurfuzie tu.Hehehe..Mimi dapat PHYTOCOL-ST.PHYTOCOL-ST untuk kesihatan dalaman.So far Mimi makan elok sangat.
PHYTOCOL-ST biasanya Mimi ambil 2 biji selepas serapan dan 2 biji sebelum tidur.
Bila Mimi dah rasa elok Mimi tanya la kakak tu untuk jerewat bagus ambik yang mana dan kakak tu suggest ambik ALFALFA COMPLEX dan VITA-C PLUS.Kulit muka Mimi sejak kebelakangan ni selalu sangat breakout.Entah la kenapa tapi mungkin sebab sejak beberapa bulan lepas Mimi datang bulan 2 bulan 1 kali.Perghhh!!Kenapa macam tu ye?Fuhhhh!!
ALFALFA COMPLEX Mimi ambil 3 biji selepas serapan,3 biji selepas lunch dan 3 biji sebelum tidur.ALFALFA COMPLEX boleh ambil berapa saja sehari tapi pastikan tidak lebih 10 biji dalam masa sehari.
Tapi,sejak amalkan ketiga-tiga supplement ni parut jerewat dah banyak berkurang.Mimi baru je start ambil ALFALFA COMPLEX dan VIT-C PLUS.Kesan pun tak berapa ketara lagi tapi Mimi dapat rasakan perubahan yang ketara pada badan.Biasanya Mimi kalau bangun pagi sakit semua badan sebab masa kerja selalau banyak duduk dan banyak menghadap komputer tapi sekarang tak lagi.Bangun pagi fresh je..
VIT-C PLUS Mimi ambil 1 biji selepas sarapan.VIT-C PLUS hanya 1 biji 1 hari ye..
 Keseluruhannya Mimi sangat berpuas hati dengan produk shaklee ni.Dan,nantikan review Mimi after satu bulan consume..Ehekkk..


3 comments

  1. Yaya pun guna Shaklee ni :) mmg terbaik mimi produk Shaklee ni yaya makan VIT C ROSESHIP makin hari makin peloles yaya hihiks :) baru guna tak sampai sebulan and yaya ni jenis tak ambil hari2 pun boleh bersih licin jek kulit ihiks :)

    ReplyDelete
  2. Ada jugak ambik produk Shaklee ni. Tapi, yang Vita-C tu aje. :D

    ReplyDelete