GAJI OH GAJI

Hai Lovlies !!
Bila nak gaji
Mesti dah ramai di antara keorang yang dah dapat gaji kan ?Syok la.Boleh shopping !!Fuhhh !!Setiap kali gaji shopping je yang aku selalu pikaq.Well,this is me !!Dah menjadi kebiasaan.Tapi,dalam bulan ni aku dh berniat untuk berjimat cermat sebaik mungkin.Soalnya,bulan ini banyak yang aku perlu bayar.Pening jugak bila yang di bayar melebihi gaji kan..Emmmm..Sabaq la wahai hati.
Awal-awal lagi aku dah listakn apa yang aku buat dengan gaji aku walaupun gaji aku keluaq setiap 5hb.Lamanyaaaaa !!Semua pekerja dah mengamuk..Alala..Kikiki..

Gaji aku habis di gunakan untuk bayar
1 : Sewa rumah Rm200.00
2: Bil Tm,Bil Air,Bil Lampu almost Rm350.00(2 Bulan )
3: Simpanan Rm300.00
4:Rawatan mak Rm300.00 (Mungkin ada penambahan sedikit.Bergantung Pada balance gaji)
5:Duit makan dan duit poket Rm300.00 (Untuk Sebulan )
Total Rm1450 !!
Perghhhh !!Aku pun tak tau gaji aku boleh cukup ke tak ?Lahai..Sedihnya hidup..Nasib baik aku ada buat servis paid review kat Insta.Boleh la cover sikit..Hukhuk..

10 comments

  1. betul2, setuju yang gambar tu.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. setuju dengan mimi ;)
    by the way, paid review tu menarik bunyinya. macam mana nak dapat erk mimi? :D

    ReplyDelete
  3. Hikhik..Mimi buat sndri paid review kt instagram :-)

    ReplyDelete
  4. gaji nak masuk kena tunggu sebulan, tapi nak habisnya sekejap aje huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi..btol2..Kerja sbulan bru dpt gj tp gj shri je dh abs :-)

      Delete
  5. Replies
    1. x byk mne pn..ckup tuk mkn je..aha..kjs on biasa2 je :-)

      Delete
  6. Btl tu dik...akak ni belum terima gaji dah berlambak list yang nak di bayar...huhu

    ReplyDelete
  7. Hehehee..kos hidup tinggi sgt kan...kalo yg berkahwin..anak ramai..kesian kan...rumah pun rm500plg murah..

    Paid review??
    Cm ne tu..heheehehe

    ReplyDelete