KE MANA AKU MENGHILANG

Hai Cinta :-)

Lama betul aku menghilang kan.Ini semua gara-gara pak Jib.Aku merajuk kat dia kerana dia tak derma kat aku pun.hahaha..Ok aku bergurau saja bha..Jangan marah ye pak Jib..Kuikui..

Sebenarnya laptop aku rosak tapi sekarang tak rosak lagi..Aku dah hantaq g hospital bulan lepas lepas awal bulan ini dah siap tapi disebabkan aku tak ada bajet untuk ambik laptop aku tu,aku biarkan je dulu laptop aku tu rehat sekejap.Lepastu kemarin aku gaji aku terus g kedai ambik dan lesap duit gaji aku sebanyak Rm350..Menangis woiii..Kan seronok kalau Pak Jib derma aku 1k..Hahaha..

Banyak cerita yang aku nak kongsi kat keorang sebenarnya tapi tak ada masa nak taip-taip..Alasan yang tak munasabah langsung.Cehhhh!!Oh ya..aku sekarang aku dalam perancangan nak buka online shop lagi.Yeahhh...sebelum ni pun aku ada jugak berniaga online tapi di sebabkan tak ada masa nak g pos barang aku stop sekejap..Berniaga online best..Selain dapat extra income dapat pengalaman jugak.Kita dok kat Malaysia ni perlu ada side income.Harapkan gaji yang Rm1000 alamatnya pertengahan bulan makan teloq dadaq dengan nasi putih tak pun nasik bujang.

Ok semua..Nanti aku ceqita lebih panjang lagi.

4 comments

  1. Yang penting mesti bijak mengurus..

    ReplyDelete
  2. saya pon bukak online shop untuk side income... lagipon saya memang tak bekerja..
    btw saya klik 5 IKEA untuk awak..
    jemput visit IG saya, zynazrinshoppe ^^

    ReplyDelete
  3. Semoga bisnes online yg bakal diusahakan tu sukses & maju jaya selalu.. ^_^
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete