INSTAGRAM | 10K FOLLOWERS

Hai Dreamers..
Tadi masa kat tempat kerja aku senang hati,siap menyanyi la.Sampai manager aku tanya "Weh..Apesal u hari ini happy sangat?Tak pernah-pernah u happy sampai macam ni".Ala..Orang nak bahagia sikit pun tak boleh kew ? *Tskkkk*

Mungkin beberapa hari lepas bersedih disebabkan internet kat rumah di potong tapi lani aku dah tak sedih lagi.Ahahaha..

Dan semuanya disebabkan followers aku kat Instagram dah cecah 10K.Syukur !!Bukan senang nak dapat followers banyak tu tau.Memakan masa jugak..

Semanjak Followers aku kat insta dah 10k banyak plan yang aku nak buat terutama Paid Review.Sekarang ni pun dah ramai yang tanya harga untuk Paid Review berapa tapi aku malas nak layan sebab aku tak buat lagi.Maybe lagi beberapa hari lagi aku buat la kot..Ahaksss..

Rakan-rakan blogger yang follow insta aku,aku ucapkan terima kasih banyak-banyak.Siapa yang aku tak follow lagi mohon tinggalkan jejak keorang kat Insta aku.Yang tak follow lagi meh la follow _mimihere ..

10 comments