TERIMA KASIH | 1000 FOLLOWERS

1/03/2016 02:53:00 AM


TERIMA KASIH | 1000 FOLLOWERS | Hai dreamers.Target Mimi sebenarnya sebelum habis tahun 2015 nak naikkan followers sampai 1000 tapi tak menjadi sebab beberapa hari lepas Mimi kehilangan beberapa followers dan bukan Mimi seorang je yang menghadapi hal yang sama tapi ramai ok.Agak-agak kenapa ye ?Hurmmm..


Tapi kan hari ini dalam sejarah setelah 4 tahun setengah dalam dunia blogging followers Mimi dah cecah 1000.Yeahhh *sambil tepuk tangan*.Bukan senang nak dapat follower banyak tu tau.Banyak rintangan dan dugaan yang terpaksa aku lalui *cehh..ayat skema sangat*.Hahahaha..Banyak la kau punya rintangan dan dugaan.Orang lain senang je pun dapat sebab rajin yang aku ni macam chipsmore dah,sat ada sat tak dak.Sebeb tu la blog Mimi dah macam rumah yang tak berpenghuni.Ishhh,selepas ini blog ini akan sentiasa berpenghuni.Yaa..Mimi akan usahakn biaq dapat publish sekurang-kurangya 1 hari 1 entry.Boleh dak macam tu ?
Di kesempatan ini Mimi nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kerana sudi follow blog Mimi yang tak seberapa ni.Kalau ada ayat yang tak elok ke,menyakitkan hati keorang ke apa ke Mimi minta maaf nah *ehh..apesal pulak tiba-tiba ayat sedih ni.Adoii*.U ols jangan la teqasa hati kang aku tak sayang padan muka keorang.hahaha.Jangan qisau Mimi seorang yang penyayang,biaq pun keorang teqsa hati dengan Mimi,Mimi tetap sayang. *krikkrik* Sekali lagi terima kasih followers !

Yang Benar,
Mimi Kyumi

You Might Also Like

14 Motivation

Advertise

Mimi Story